sådärjava?

Jag har handlat. on the rea. som vanligt vis är jobbigt och så. dessutom hade jag tänkt spara min pengar till sen, eftersom jag hoppas på att Sofie vill följa med mig till mamlö. jag vill till myrorna. Men iaf, jag har handlat. Först och främst snajsigaste skorna som är nätta och fina med snörning så som jag har velat ha det. Sen plus två tjusiga kjolar och en tröja i EKOLOGISK BOMULL och sånt där fint som jag vill ägna mig åt. Och snart blir det fler inköp. jag har 500 pix som ska spenderas väl på cdon. Så några givna är, Cure, Kate Nash, Modest Mouse, Lykke Li och sen får vi ser vad det blir mer. Stereo Total, Sahara, Shins eller Libertines med? hehe. ich hoppas the money räcker.


Dessutom, vet du vad, jag har ingenstans att vara på nyår. patetiskt, ellerhur? De flesta är upptagna och ja, mina föräldrar ska ingenstans där jag kan ähnga på och hela alltet suger sjkt hårt faktiskt. eh, jag hoppas jag blir iktigt sjuk så jag kan skylla på det och gå runt i pyjamas hela dagen. Om inte det går drar jag till parken-vid-kärnan-som-inte-heter-något och super skallen av mig. Det låter väl bra? Dessutom hatar jag denna bloggen. så det så. dock är min EKOLOGISKA tröja jääääävligt skönt. Hej då nu går jag och lägger mig.

dessutom är min farfar på akuten och det suger det med för pappa har inte ringt och ja. så är det.

Kommentarer
Postat av: liten

maria!! jag vill med till Malmö! Måste bara fixa penga shitet!ad gjorde du på nyår? och vad hade hänt med din farfar? Jag tänker ringa dig nu och fråga om du vill vara med mig!

2008-01-01 @ 17:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0