är det min tur snart?

nu ha rjag precis slutat gråta. igen.
jag tittade på senaste one tree hill - avsnittet, nr 13. det handlade om vad man drömde om och att se sig själv få det. och det är så mycket jag vill och drömmer om. men jag vågar inte. jag är så blyg och så rädd för att vara fel fel fel. ochgöra fel och säga fel drömma fel. så jag pratar inte om dem om någon frågar och i dagsljus finns de knappt till. de frodas bara och lever minuterna innan jag somnar. då är jag den jag vill vara. och jag grät till one tree hill för jag vill så gärna vara som dem och de ger mig sån styrka. det så så töntig för de är ju bara påhittade karaktärer men de är så fint gjorda för de är djupa och fina och ärliga och genuina. och för dem få jag tro på mina drömmar. min drömmar växer nu och jag har nog ett mål. Sandra som är niotillfem har inspirerat mig så mycket när hon var i New York. Hon vågade göra något sådant och det var så modigt och det var vad hon ville och drömde om. så vill jag vara. jag vill vara i min dröm. och den är snart bara runt hörnet.


nu ska jag gå till ica och se om de har någon sushi till mig. sen ska jag sy och sånt och bara hänga med mig själv för min föräldrar är på 50-års fest. så jag är ensam. gör mig inget. för jag ska vara duktig. inte gråta mer hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fräckt.

coolt att du kan sy. jag vill också kunna sy. syr du kläder?

2008-04-21 @ 18:21:45
Postat av: liten

du, i förrgår natt så drömde jag att vi skulle göra en mini tripp till USA bara du och jag och vi skulle mellanlanda i nångonstans i Afrika , det var skumt men kul ^^ jag skulle säga till mina föräldrar att jag skulle sova hos dig i några dagar och du skulle säga samma och så skulle vi rymma! det var kul! men vi han aldrig börja åka innan jag vaknade och insåg att allt bara var en dröm, men vi hade packar väskorna och biljetterna var bokade. haha!
ibland är det bra att drömma.. mina drömmar gör mitt liv till vad jag önskar att det var, jag vill vara en smula äldre och kunna göra vad jag vill :)
puss!

2008-04-21 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0