Kan vi någonsin få se dig le?

behöver verkligen en färädrig nu, är så himmelens trött på allt, . hatar att jag inte har något gemensamt med en enda jävel i klassen och att det ska ju vara så fint nu sista terminen på högstadiet men jag kan helt enkelt inte längta nog tills avslutningen och sen hej då allt och hej marias nya liv. typ. åh. behöver verkligen förändrig och nytt folk och inte samma stad och samma människor och att inte få vara där dem är men det vill jag inte egentligen jag var bara vara cppppppp full och .. eller nej, jag behöver inte vara full jag vill bara ha det trevligt och vara omtyckt och kär och sitta i gräset och lapa sol. vill arvika gånger 1000 nu och way out west, + siesta men det är ju typ redan bestämt. saknar peder när han inte är där. blir så tråkigt & ensamt. pratar knappt på hela dan då.

whaattevvver, fik brev från Apelryd idag och jag är med. känns fint.



I Berlin finns allt man nånsin vill ha. Snälla säg nånting som håller mig kvar



Kommentarer
Postat av: Maria

Skulle du vilja vara hur snäll som helst o gå in här:
http://lifestajl.blogg.se/1207827366_tvling___vinn_too_fac.html

och skriva Maria Pettersson som en kommentar, för att hjälpa mig o vinna en tävling! Tack snälla om du göra detta! :)

2008-04-10 @ 18:54:17
Postat av: liten

du vet att du får ringa när du vill va?

2008-04-12 @ 01:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0