vad jag bryr mig om nu

jag lyssnar på Håkans nya skiva som jag inte har gjort än. iaf, den är bra. men inte känn ingen sorg för mig-bra. och i Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din kan jag bara tänka hur jobbigt det måste vara inte vet vem man är. att vara helt borttappad. jag veet vem jag är. jag vet vad jag tycker om och jag vet var jag står. så jag vet väl vem jag är. så gud va jobbigt att inte veta vem man är. fin låt annars, men jag kan inte relatera till den.

och egentligen borde jag plugga till tyskaprovet jag missade i fredags när jag var på apelryd. men åh, jag vill inte och det känns inte så svårt och Jonna sa att det var lätt. så jag hoppas på det då. 

två fina bilder på två vackra pojkar. Till er, Sofie och Catti. ni är nog mina enda läsare. 

image58

image59
(från facehunter)

Kommentarer
Postat av: catti !!

tack! konstigt att folk faktikst inte läser din blogg. du skriver bäst. om det skulle råka vara så att du hamnar hos några flickor som du gjorde på valborg så kan du alltid sms mig och bara skriva något.... om det skulle kännas bättre. 0768061998...eller äsch vet inte.
på valborg så var jag på ett ställe där jag egentligen inte borde varit. då hade jag velat ha någon att ringa eller sms. men det hade jag inte. och det sög lite.. äsch..

2008-05-02 @ 12:00:17
Postat av: liten

tycker också att det är skumt att inte så många läser din blogg för den är fin och underbar!
Just nu längtar jag efter kärlek något otroligt och min valborg var underbar! Bästa valborg hittills i mitt liv! När något är så underbart känns allt som komma skall så tråkigt och jobbigt. Längtan och saknad är mitt liv i en burk just nu!

2008-05-02 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0