det andas något annat nu

åh, jag kan inte ens beskriva hur glad jag känner mig precis nu. nu. jag packar och donar och fixar till göteborg imorgon. jag känner på mig att det blir bra. jag har precis sytt färdig på den helt fantastiskt klännig jag hittade igår och jag känner mig himla fin. jag har köpt ett par sådana fulsnygga gröna stövlar på överskottbolaget. och jag packar lätt. vill känna mig lätt, så det går lätt att skratta och dansa. jag har inte ens kamera med mig (den fungerar inte så bra sen arvika). jag ska bara samla på mig minnen i huvudet, istället för på datorn. och ja, det gör till och med inget att det antagligen kommer regna på oss, så känns det. åh. vi ses på söndag.

Kommentarer
Postat av: catti

åh ! så glad att det känns bra för dig! du kommer ha det toppenbäst. vi ses när du kommer hem ! KRAAAM !

2008-08-07 @ 22:35:53
Postat av: liten

fan att jag suger på att packa lätt. men jag försökte. en väska som innehåller kläder och sovsäck och liggunderlag + en plastkasse med regnjacka och stövlar som jag kan ha med mig till skåpen+ handväska med kofta och annat nädvändigt. det ska nog bli bra ändå. PUSS!

2008-08-08 @ 00:30:47
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0