i källaren

åh, spännade rubrik? men det blir inte mer än så, för i källaren på skolan har jag ingen musik i öronen. jag är inte lika tom, känns det som. eller så är jag fortfarande tom men jag försöker dölja det så hårt genom att vara upptagen med saker så jag inte märker det. som igår, då var jag och sofie hos två och treor i båstad. jag var lite påverkad och ville dansa. men åh, jag kände ju inte dem. kunde inte bara börja tokdansa där, då. men det hade varit roligt. sen har jag pratat och försökt kontakta mig med mina klasskamrater. sånt är svårt. imorgon ska en tjej som heter emma läsa upp mitt personliga brev inför klassen. det hade jag inte räknat med. där står det att jag hatar helsingborg, men bara lite. men ändå. åh. jag trodde inte att det skulle läsas upp för alla. jobbigt. annars vet jag inte så mycket. rummet känns rätt mysigt nu alltså. fast jag saknar att se på film. och det känns ändå ganska okej att stockholm inte blir av. världen går inte under och på lördag blir det jag och catti i mitt tomma hus.

Kommentarer
Postat av: catti

ja, massa mys ! I need it so baaad.

2008-08-26 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0