jag har ingenting som du vill ha

jag har haft en dipp idag. jag har varit så arg och ledsen och bitchig. bitchig. känn på ordet. det är inte jag. jag är inte bitchig. men idag var jag. mot den som förtjänar det minst. fy för det, jag är ingen bitch. det är inte vad dem säger om mig. jag brukar få höra att jag positiv, glad och fnittrig. men jag kan tänka att det inte märks särskilt mycket på den här bloggen. och jag har svurit. svurit jättemycket och det är inget man vill göra. det låter så hemskt grovt och blandat med skånska är det en förfärlig kombination. jag är inte upprörd längre i alla fall. jag skrev av mig på den gamla skrivmaskinen på rumett. jag vågar inte titta på vad jag skrev, men det var något i stil med äckel äckel äckel.

men jag gjorde mig lite gladare med en prickig klänning och sen på änglaverket hittade jag en väska och en fin fin fotoram till Audrey. kände att hon förtjänade det istället för att ligga ihoprullad i en gammal fransk tv-bilaga.

jag borde börja med peppen nu, för på snortidigt på fredag morgon åker jag, britta och sofie till göteborg och sådär. för att lyssna på musik och bo i en campingvagn i kviberg. men mest av allt vill jag dansa. dansa och var söt, trevlig, social och allt det där. (ljusår ifrån.) men jag ska försöka.

Kommentarer
Postat av: catti

du kan dig själv. sen kan du titta med ögon på saker som inte så många andra kan. du är diggad.



dumt och onödigt; britta har en bok som är min. (du vet) jag skulle vilja ha boken och såklart skulle det vara kul att träffa henne.(de vet du det med) är det omöjligt att vi tre skulle kunna ses? kanske till och med innan fredag? kanske imorgon? om inte så hoppas ni får massa kul i göteborg. KRAAAAAM !

2008-08-06 @ 22:30:46
Postat av: liten

din älskade sak. vet du? imorn åker viii! (idag egentligen) åhihihihi! jag borde sova men jag är så glad och jag laddar iPoden :) men kram gånger 5000!

2008-08-08 @ 00:20:46
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0