lets get over it

jag ska ringa samtal. ett och berätta dåliga nyheter. ett så jag får höra dåliga nyheter. jag tycker inte om att ringa. så det kommer gå åt skogen. antagligen.

jag har packat, packat ihop det mesta av det bästa jag äger. för imorgon flyttar jag iväg. i alla fall för de flesta dagarna i veckan. tack och lov. och speciellt med plats har jag gjort till en present jag fick igår. världens finaste present. som jag kommer titta på varje dag där i båstad. så jag kan sluta vara så som jag är och förhoppningsvis vara lite starkare och lite självständigare. (tack catti.)

Kommentarer
Postat av: catti

(jag blev glad att du tyckte om den)



... du kommer att träffa honom.. de kommer du.

2008-08-19 @ 12:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0