you've got i all, so hold on

idag har jag varit ledig. spenderade dagen med att
- titta på cold mountain,
- åka ner till stan och haft jätteångest för att vara där,
- handla knappar och dragkedja men inte stickor, som var mitt ärende. 
-  spendera en halv evighet på biblioteket. (det var underbart och jag har saknat biblioteket. stort och fantastiskt. jag tror att jag vill bli en bokmal igen, som jag var på mellanstadiet. det är sjukt  mycket bättre än äckelinternet.)
- vara tacksam för att jag inte är i tyskland
 - läsa i min bok till svenskan (som jag tänkte läsa en sisådär minst 200 sidor i den här helgen så det inte blir så jobbigt och så jag snabbt kan skriva den bästa jävla recension som jävla helen schüller någonsin har läst.)
- bakat sockerkaka
- deppa över bilddagboken
- töma mig lite till en på msn som inte brydde sig ett jävla dyft
 - lyssna på en himla fin låt. en låt som heter never think av robert pattinson, killen som spelar vampyren i twilight. som egentligen borde var så himla mycket snyggare men nu växer han lite på mig. han sjunger charmigt. och låten har har nog den sötaste slingan på väldigt länge.


Kommentarer
Postat av: catti

hm. jag har hört av en tjej i klassen att twlight var galet bra. hon sa att alla pojkar i filmen var snygga. hm nu tänker jag smsa dig igen.

2008-12-05 @ 20:18:02
Postat av: frida

jag har varit helt fast i den låten idag, helt fast i honom. du måste se twilight, om du kanske inte redan gjort det. ha en bra helg.

kram.

2008-12-06 @ 00:03:55
URL: http://iammario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0