så hatar vi på piteågatan

Idag hatar jag så himla mycket. och mår så uselt.
jag hatar psyk-idottslärar-björn, för mina ben gör ont.
Jag hatar svenskaboken, för jag hat inte tid.
Jag hatar att ni är så hurtiga, när jag inte är det.
Jag hatar bilddagboken.
Jag hatar denhär bloggen.
Jag hatar alla andra bloggar jag läser.
Jag hatar särskillt modebloggarna och deras innehavare för de är så rika. 
Jag hatar internet för det är falskt och fejk.
Jag hatar att jag glömde byta skor idag.
Jag hatar att cykeln dog.
Jag hatar att det regna.
Jag hatar att min farfar har kol, trånga vener och svagt hjärta och att det är hans födelsedag idag.
Jag hatar att jag känner mig som en snobb med mina kiropraktik och min kamera.
Jag hatar att det ska vara så.
Jag hatar att du som jag egentligen tycker om ska se ner på mig.
Jag hatar också att du tror att du vet hur jag känner.
Jag hatar för att du tror att du är så himla annorlunda.
Jag hatar att jag inte orkade springa om dig. 3 meter.
Jag hatar trean för den är alltid full.
Jag hatar att du gick förbi med din pojkvän.
Jag hatar hur du inte pratar med mig.
Jag hatar att vi nästan tävlar.
Jag hatar sittplaceringar.
Jag hatar nian.
Jag hatar det här inlägget.
Jag hatar att jag känner mig som alla andra.
Jag hatar att jag kunde skriva hur mycket till som helst. Men det vill jag inte. Det här är ju ändå internet som jag hatar. Men mest hatar jag mig själv för jag orkar att hata.




spiderman is having me for dinner tonight

worms eat my skin

Kommentarer
Postat av: liten

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är inte det roligaste att gå i 9an, men du måste förstå att du inte är som alla andra du är DU och det är e finaste man kan vara!! Du är inte alls som alla andra! Du är min vän och jag älskar dig HÖGT! snällasnällasnälla gör inget dumt!

2008-01-09 @ 18:43:57
Postat av: liten

du betyder MYCKET!

2008-01-09 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0