you're a lot like virgin mary, girl

De senaste två dagarna. vet inte. jag skriver med en hand. så det så.'

nyår spenderades med mina föräldrar som är fantastiskt bra, men ändå.
det mesta som hände var att hummer är jeeefligt gott och raketer är jobbigt. Särskillt dumt eftersom 2007 var så mycket med klimatet, och så är det så himla mycket raketer som skjuts iväg från folk som inte kan hantera det. Och så onödigt mycket pengar som går till spillo som kunde räddat isbjörnarna. eller något sådant fint. jag var vid tolvslaget nere vid piren och där var det en familj som sköt flera stycken raketer rakt ner i hamnbassängen och i gräsmattan, inte så långt ifrån där vid stod. Så onödigt.

sen igår såg jag ronja rövardotter som jag älskar på tv och sen hängde jag med johanna och vi såg på mina Gossip Girl avsnitt som är fantastiskt fast vanessa och daniel och jenny och rufus och de flesta är utseenendemässigt en besvikelse. älskar't fast de pratar sluddrigt. sen skulle hon till kyrkan och vi skilldes.

jag hängde hemma tills Sofie ringde och fråga om vi skulle träffas och ja för fan det ville jag ju. Så hon packade och tog fel tåg och jag bytade kläder och gick för att möta henne. tog den dumma vägen förbi rosengården och det var lite läskigt men jag hade Sofie i örat så det var okej. Sen träffades vi vid nic och hon hade nya fantastisk frillan och jag förstod inte ett konstverk där på väggen. Sen gick vi hem till hennes vän Amanda och Elin. De hade jordgubbsvin som var rätt gott  fast ändå inte. dock var det skönt att de typ accepterade mig på direkten. Vi hade trevligt och så och min mobil låg i jackan på nedervåningen och när klockan var halv ett och jag gick ner och kollade den så hade jag 15 missade samtal från Hem efter som vi hade sagt 11 men det var ju tråkigt. Så j gringde hem och pappa var orolig och arg. Så han kom på direkten och hämtde oss för han ville inte att vi skulle gå den vägen hem. omtänksamt ju. älskar det så här i efterhand.

Sofie sov över och vi satt och pratade till tre och jag fick se hennes nya snajsiga kamera och jag fick min julklapp. Lyxiga chockladen ju! Sen sov vi och vaknade vid ett. Då gick vi ner och gjorde frukost + pankakssmet. Det blev pannkakor för fyra som tog drygt 45 minuter att göra sen såg vi "A Walk To Remember" på tvåan och det var längesen jag grät på det viset. ÅÅÅHHHHHHH. alltså vad kär man blev i den. Nu har hon stuckigt och jag hatar att det är så varmt här inne. Och jag älskar de stora snöflingorna som kom idag. Jag tror jag sa "Titta!" typ 20 gånger.

Dessutom är detta paket påväg hem till moi:

The Cure - Wish (för låten wish som är fantastisk)
Bright Eyes - Letting of the happiness och
Bright Eyes - Digital Ash in a Digital Urn
Kate Nash - Made of Bricks
Libertines - Libertines

de som jag bara MÅSTE ha. sen finns det ju så sjukt mycket som jag saknar på min hylla och så mycket pengar som saknas till det. dessutom suger det att jag glömde beställa Hets-skivan. Är grymt sugen på den. Och Hästpojkens  Caligula som släpps lagom till min fördelsedag.

dessutom ska jag till malmö på fredag. alltså kommer myrorna, weekday och monki få sig ett besök.

mitt sista dessutom,

dessutom är det kul att jaginte hade några bevakare typ.

Kommentarer
Postat av: liten

men vadå? ditt sista besök i Malmö? Vad händer sen? Du ska väll fortsätta blogga? Snälla... jag tycker om att läsa din blogg!

2008-01-03 @ 03:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0