Don't understand why their being really loud

jag hade varit upptagen denna veckan, himla upptagen. Därför har det inte blivit något inlägg på en vecka. Jag har kämpat och kämpat med en förkylning och allergi på samma gång, samtigt gått i skolan och varit med på utdagar där jag blivit stekt på axlarna. Dessutom har jag varit hos Annika och sjungit och bestämt mig för att nä, jag tänker inte sjunga på skolavslutningen. Dessutom har vår symaskin gått sönder och jag har fått använda mormors gamla för att färdigställa min klänning. Den är klar nu, men den maskinen hatar verkligen mig. jag har fått två brutna nålar i huvudet. Dessutom hade vi avslutningsfest igår på skolan. Vilket var måttligt kul, jag satt med taulant och maten var ick. Jag ville dansa men inte med dem människorna och sen gick vi hem till Basse och drack ljummen öl medans Basse var så ledsen över hur fattig han är. Men jag var jävligt fin i håret. Det var länegsen det alltså. Ångrar nu att jag inte fotade. Dessutom får jag VG i tenik och det är jag jävligt nöjd med.

Idag tar min bror studenten och jag är ledigt för att hjälpa till här hemma.
Så himla fint kommer det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0