flamman

det är himla sent och jag har typ nackspärr. jag kom precis hem efter att ha varit hos basse. det var himla kul, för dem andra. jag hatar mig själv vid såna här tillfällen därför det är min chans att vara social och trevlig men det blir bara inte så. jag sitter där i soffan som en jävla idiot. och alla de andra går och kärar ner sig. och jag säger för lite eller när jag säger något blir et fel coh jag får höra att jag e du mi huvet. och det kanske jag är för jag tycker inte att någon alls är himla snygg eller söt alls. och hallå det är ju fan inte kul. jag vill så jävla gärna vara glad, rusig och kär.

fan alltså. inte så jävla kul att vara sexton år och ingenting alls. inte ens full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0