frihamnen


så här ser det ut om man tittar ut genom fönstrena i fikarummet på Findus.
eller om man sitter på altanen, eller varandan kanske det heter.
(vad heter det om det är på taket? hm.)
hursomhelt tycker jag att det här der hur flott och mysigt som helst.
en hammock och en trädgård med morgonsol
med utsikt över Malmö och hamnen då.
jag kanske har livlig fantasi, men jag kan så väl tänka mig att hänga där,
dricka morgonte i hammocken och gunga lite lungt innan jag åker iväg
för att rita lite klänningar. det hade varit så himla fint.
fast i ett annat land, helst.
kan du se det?

och imorgon ska jag tillbaka dit, sen är det filborna campen åter igen.
men jag slipper hela torsdagen eftersom då är jag påväg till arvika.
tänk, när de närmar sig avslutningen har jag redan dansat till Markus Krunegård
och när simmarna slutar träningen på torsdag så dansar jag till Håkan Hellström.
åh, jag vill så gärna dansa.

Kommentarer
Postat av: Sarah

altan eller balkong spelar ingen roll. men fint var det iaf.

2008-06-30 @ 18:25:47
URL: http://playnomind.blogg.se/
Postat av: catti

känner du hur det stinker avundsjuka om mig ?

2008-06-30 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0