Siesta

image88
På torsdagen åt Peder bönor på burk och vi såg Vapnet och de var så bra att jag kunde gråta.

image89
Radio Dept

image90

image91

image93
Hästpojken toppade allt och det var så himla fint att de spelade Andas även om de sagt att de inte skulle det. Då känns det det jävligt värt att skicka en massa komentarer på deras bloggar.

image94
Matrix!

image95
Vänta på Håkan

image96
Håkan och jag dog nästan,

image97
men jag frida och aina tog oss lite fram sen så vi också fick dansa!

image98
hylla fylla killen - Florence Valentin

image99
José Gonzales och jag fick höra att jag var pessimistisk fast det inte var inte sant, det är bara här på bloggen jag är det.

image100
Älskade Sofie

image101

image102
The Dancing Shoes! (helt sönderdansade nu :( )

image103
Några random killar som gillade Enter Shikari, precis som Peder.

image104
jag älskar att småhandla billigt!

image105
raggare

image106
genom hässleholm, påväg till ica of course.

image107
aldrig ska vi sluta dansa

image108
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0