Siesta

Siesta var bra, kul och jag dansade sönde rmina skor. Fast kanske inte med dem jag räknade med. Men det var så himla bra ändå. jag har inte dansat så mycket på så länge.

Men grejen som tog mest uppmärksamhet var såklart när Peder föll ihop på lördagskvällen. Och jag fick springa efter Röda korset grabbar som släpade , ja släpade bort honom till tältet. Och där inne fick jag sitta och se på när han var helt livlös och de försökte undersöka honom. Samtidigt som de försökte pressa mig på om vi hade knarkat eller inte. Sjukt jobbigt och sen i bilen hem fick jag hålla upp hans huvud hela vägen för annars hade han kvävts av sin egen tunga, samtidigt som jag försökte förstå mig på hans mobil och ringa till hans mamma. Jag borde fått en hjälte-medalj typ.

Älskade Hästpojken så mycket när de spelade Andas. Fast de har sagt att de var sista gången för någon månad sen. Och ändå gjorde dom det. Då vill jag känna att jag påverkade lite genom att tjata på deras bloggar. Åh, det var så fint. De antydde till och med det när de presenterade den. Älskar't. Annars var Vapnet sjuk bra som väntat, och Zeitgeist var det oväntade sjukt braiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0