stålmannen

jag är hemkommen från filborna campen men är så himla himla trött. barn är jobbiga, även om de ser söta ut. det kör slut på en. lägg sedan till barn i simhallen som skvätter och du har en djävulsk huvudvärk. men jag är nöjd, kände mig duktig och så jävla trevlig. dessutom var jag upp klockan sex imorse och simmade i en timme. det var fint.

men folket där är inte allt för uppiggande. mest sådana människor som lyssnar på kobojsarna och trance och pratar om en massa skit . skit, jag inte har något att säga till om. disskutioner jag inte har med att göra vilket gör mig tyst och passiv och det är så jävla tradigt. samtidigt som tåv av mina närmsta går runt i minishorts och push och ligger och åmar sig för dem och så fort man inte passar in eller duger så bränner dem en där det gör mest ont.

men nu är en vecka avklarad och jag har "bara" två kvar. men ska säkert gå bra, Linus som jag bor med är rätt schysst. och så har jag britta. och en tjej som heter klara. och en kille som älskar skidåkning. det är schysst.

imorgon ska jag åka ut i den skånska skogen till brittas torp och fira midsommar. känns bra och mysigt. på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0