Har vi några tilltrasslade barn här ikväll?

jag lyssnar på en liveinspelning med Håkan. på Nalen från ja. jag tror det var november 2000. så himla bra&fint&allt och jag äslar våren så mycket nu och dekadens och att vara fin och kär. vill ha allt. den som smakar beskt är det att jag inte kan lyssnar utan att tänka på de som var, det som var fint och allt som var piss. det va rju ännåd vi två och håkan. det känns i bröstet forevaah forevaah.

men älskar att allt är så skevt, håkan är så anfådd och inte har koll på rösten, att det inte är lika mycket blås och att man hör timo igenom.


någon sorglig klicheeeeeeeeeé


den här heter en vän med en bil! HÄNDERNA I LUFTEN Ey!

image39

image40

image41

ovan; dagens fettiga hår men tjusiga bullen innan träningen. dessutom var jag på Ebbas för tredje gången denna veckan för min farbror vill bjussa på mat. gott. men weird.


Du skriver ord som mord i handen


Och Anna är så söt för hon är så kär att hon kan spricka och jag är så glad för henne medans jag vill ha det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0