let the seasons begin

just nu lyssnar jag på Elephant Gun och kärar ner mig igen & igen & igen.

Idag har jag;
Simmat  =  Sagt hej då till fina Jonte som far till London och Oxford och jag dör av avundsjuka. (hejjjj alltså typ två årsen jag var där nu. minns varje gerj osm det var igår.)

Läst  =  fördjört tiden med fina fina Stevie och filmstjärnan Louis. Supersöta, galna, ironiska historian och jag är så glad över att jag läser igen. Tyvärr hette den någt som fjantigt som Funny Valentine, men den var hemskt bra.

Sytt  =  av den gamla gardinen från Framtid som kostade 20 kr blev en jätteenkel kjol och jag blev glad. älskar när manskinen går och stygnen matas ut och hur ryggen kröker sig när man måste luta sig fram. älskar. Det blev somrigt och fint.

Alla dessa saker gjorde för att få tankarna bort fårn vad som komma skall, beslutet som ska tas som jag hatar. hatar varje dag. och försöker undvika men det finns alltid där och lurar i mitt undermedvetna. Och det kommer särskillt fram när man ska sova vilket innebär att jag blir grinig och jobbig när ja ginte har fått sova.

Och i morgon fyller Mamma år och hon ska få ett våffeljärn för det vill jag ha.

Och så vill jag ha en pojke som Niotillfem-Sandra har, hennes Vinden för han är snygg (www.Niotillfem.tjejsajten.se)

Och här kommer fina Beirut. Så vill man ha det va va va. ?!




Tack, Catti och Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0