Michael Cera sökes

Just det, igår såg jag Juno med Anna och Johanna och den var smått fantastisk. Juno var modig och cool. Men mest, Bleeker som heter Michael Cera var fantastisk. Han är också den söta killen i Superbad som har ett förutsägbart tema med är också smått fantastisk på alla sätt hur den utvecklar sig. Och jag tror att jag är lite kär i Michael Cera.

I både dem filmerna jag har sett så är han en fantastisk blandning, lite dorky, töntig, blyg och med dålig hållning och fint hår och sådär sött klädd som inte är medvetet alls. Och sen så omtänksam, som när han springer till sjukhuset när Juno precis har fött barnet fast han precis har sprungit ett maraton för han visste att hon låg där. och så utan att säga något lägger han sig i sägenbrevid henne och bara håller om henne. Så vill man ha det. En Michael Cera som är en fantastisk blandning av allt som är fint. och Junos pappa säger i filmen att den man älskar ska vara en som tycker att du är vacker både när du är ful och vacker, morgon och kväll. Såklart tänker hon på Bleeker. Så vill jag ha det. En svensk Michael Cera sökes.

image28
från Juno

image29
jag dör . så fin.

image30
han kan tydligen spela gitarr. det är bäst.

image31
och laga mat.

image32 
och här är han bara så fin. och med finaste väskan. ungefär som dem jag såg på framtid i torsdags.

image33
från Superbad

image34
meow

image35
Hi, how are you

Sökes.

Kommentarer
Postat av: liten

OJOJOJ! vilken söting!! ^^O

2008-03-16 @ 13:35:26
Postat av: catti

nu kommenterar jag säkert på fel ställe.

jag vet att jag tjatar men du är cool.
jag ska bli som dig !

2008-04-10 @ 11:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0