bear friends

image72

var bara tvungen att ladda upp den här bilden för den är så hemskt. haha.
kan inte fattar varför jag ser så ful ut nu. man ska ju vara fin så här års. och kär och glad.

och sen vill jag promota Björns Vänner. så himla bra alltså. klockrena skånska texter.
så veckans låt - Ser jag ut att må bra?


folk har sagt att jag är en glad jävel
som alltid har en vits till hands
och visst, det har väl hänt att jag har dragit ett skämt
men jag är ingen lycklig man

om det är nåt stelt i mitt manér
och det ser skevt ut när jag ler
så kom och titta närmre, och säg vad du ser
ser jag ut att må bra?
jag behöver dig!

du har kanske sett mig hålla om en annan
och gosa som ett kärlekspar
och visst e' hon snäll
men när hon går hem ikväll så önskar jag att du stannat kvar

om det är nåt stelt i mitt maner
och det ser skevt ut när jag ler
så kom och titta närmre, och säg vad du ser
ser jag ut att må bra?
jag behöver dig!

det kanske verkar som om jag mår bra
men här inne smärtar det så jag blir galen
och när vi sågs igår, sågs igår på gatan
och du fråga' hur har jag det svara' jag bra men det e'
det e' inte riktigt sant

för det är nåt stelt i mitt maner
och det ser skevt ut när jag ler
så kom och titta närmre, och säg vad du ser
ser jag ut att må bra?

syns det inte hur det tär på leder och ben?
ååh, ???
att inte va' kär i en tjej som är stel och ser ut att må bra


(antar att sidan jag snodde den ifrån inte kan slutet. men det gör inget. iaf, låna på bibloteket!)

så himla mycket den här veckan. det enda jag tänkte på när jag fjantade mig efter idrotten och cyklade hem med jonna och hon sa är du glad eller!? som en fråga och jag svarade inte och åkte hem och kände mig mer ensam än någonsin.

Kommentarer
Postat av: liten

du har mig! (sa hom gånger tusen) "Du är den finaste jag vet"!
hihi, alla säger till mig "vilken snygg kofta" då säger jag, " det är marias, jag älskar den!"
hihi! Det blir svårt att lämna den. BUHU! HUGS

2008-05-11 @ 00:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0