min pappa

image75

min pappa är världens bästa pappa. han är min bästa vän.
och i eftermiddags sjöng han Stewie Wonders "Love's in need"
och jag var så stolt, så stolt.


och hela kvällen har jag tvingat anna att göra en header till mig och sen försökt fixa med det men det går inte alls som jag vill. suger att jag inte är teknisk. för om bloggen kunde vara lite finare, lite personligare så hade jag varit glad. hursomhelst. jag vill sova för imorgon ska jag upp tidigt och simma. sen sy hela dagen. plus lägga upp en massa fina egobilder som jag tog i trädgården idag. se fram emot det vettja!

Kommentarer
Postat av: liten

Vad fint!
hoppas att det finns plats för mig att vara bästa vän med! *internet hjärta*

2008-05-18 @ 01:42:05
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0