något fel med mitt maner

hade tänkt vara ball och visa mina kunskaper med min kamera. det är ju en systemkamera men ska jag vara ärligt tar jag bara oseriösa bilder med den och dem som ska vara seriösa blir så äckligt fula att det blir papperskorgen direkt. det är så tråkigt tycker jag. jag hade ju velat vara duktig på det.

dessutom idag när jag var och simmade. (för överigt är det himla bra att tänka när man simmar) kom jag fram till att jag egentligen är talanglös. så jävla tråkigt hörru. hur som helst tycker angelica att jag börjar bli lite duktigare eller så ljuger hon mig rakt i ansiktet och annars är det lika bitter som vanligt.
(prata med mig då!)

hur som helst får ni se mina bilder ändå för här bestämmer jag.
(eh.)
image67


image68
i tisdags. trädet bara nu slår vi ut i full blom på två dagar. eh.

image70

image71

Kommentarer
Postat av: liten

JAG VILL TRÄFFA DIG! men jag måste hela tiden plugga -.- BLÄ!
SKOLAN SUGER.. men vi ska träfas iaf ^^;

2008-05-11 @ 00:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0