sure-kåre har du blivit bunny

idag har varit en sån där dag när jag inte har gjort någonting riktigt. jag gick upp snortidigt och simmade som varje söndag, kom hem la mig i soffan och kollade på tv och var nedstämd för HAR JAG GJORT NÅGOT ELLER? SURE-KÅRE BORDE DU HETA!! så himla jobbigt. sen började jag skriva på mitt äckeluppsats om Rousseau som är jättejobbigt. men det var tråkigt så jag bakade en kaka. eh. kolla lite tv igen. Filmen Big närmare bestämt. Så söt Tom Hanks! 80/90-tal när det är som bäst. sen höll jag på och bränna kakan och bryta ihop men jag tog mig i kragen och skrev färdigt mitt äckliga arbete och gick och handlade oliver. dessutom har jag funderat hela dagen på vad jag ska ha på mig imorgon. då har vi det här s.k. spex-fotot. och vi har tema. tema brat. eh. jag ska vara fjorits och ful med avklippa jeans och pumps och fuuuuuul solglasögon. så himla långt ifrån mig. eh. och så himla onödigt inlägg. hursomhelst. jag har varit så himla svag och ömtåligt den senaste veckan och det är mycket därför mina inlägg på senaste har varit så bittra. men jag behöver verkligen något nu. komma bort vet du. Jag behöver verkligen komma härifrån. och slippa ställen där jag inte hör hemma och vara där jag hör hemma och känna mig save and warm and confident.

P.S. Kate Nash är så jävla bra. Och jag ska se henne på Arvika. hoppas jag.  D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0