send me a man from argentina to make me the happiest girl in the world

i onsdags umgicks jag med människor som är äldre och 18, som nog ändå tyckte att jag var okej och så. för att vara sexton. det var fint och sen gick vi och jag fick skoskav men det gjorde inte så myck för vi sjöng.

(nyss ringde min mormor och berättade att min kusin hade ringt från sydney och berättat att hon var okej. det är så jävla oväntat att min kusin ska vara backpacker.)

igår träffade jag sofie och vi satt en stund vid båtarna där man kommer om man går äver kvickbron. "jag känner mig rätt så tillfreds med mig själv" sa jag till henne. känslan håller i sig idag. det är fint.

Kommentarer
Postat av: catti

tror inte dom tänkte dig som 16. tror dom tänkte dig som maria... okej. hm.. mh. den 22 november.. mh.. har du typ så. lust att kolla in timbuktu då på tivoli med mig typ... ?

2008-11-01 @ 12:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0