uh-uh-uh-uh-uh

igår kunde jag ha slitit bort mitt skinn, mitt huvud från min kropp, min otillräcklighet. jag hade gjort det om det inte hade varit folk runt mig. jag förstår inte varför jag är såhär när folk är runt om kring mig, folk som jag tror faktiskt bryr sig. lite i alla fall. jag svalde och svalde för att kväva tårar som nästan bubblade upp. som jag försöker begrava varje dag. åh. kan inte se mig själv i spegeln. inte nu, inte aldrig. det är synd att jag ska vara en sån gnällig liten idiot.

Kommentarer
Postat av: catti

"behöver" du mig? vill du "ha" mig? isåfall så vet du vart jag finns.. och det vet du.

2008-09-24 @ 21:12:48
Postat av: room 401

vi behöver dig och tycker om dig som du är, tro ingenting annat.

2008-09-29 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0