saker jag kunde ha köpt för de 145 kronorna jag fick betala biblioteket i förseningsböter

- sisådär trehundra tuggummin
- en ny skiva (typ Peter Dohertys soloskiva)
- en fika på Ebbas typ gyra gånger
- biljett till malmö och tillbaka + köpa en fralla på tåget
- fyra-och-en-halv meter tyll på sysöder
- typ fyra tetra vin
- ett dyrt modemagasin
- en ny bh
- någon random tröja på hm, lindex, jc, gina tricot etc etc
- tre tjusiga secondhandklänningar på framtid
- en massa massa knappar
- två par nya strumpebyxor
- en typ sådär sju olika tyger från röda korset
osv osv osv
åhh vad jag hatar dem där esperanto böckerna!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

fan vad bittert...men jag gillar din lista!! :)

2009-04-11 @ 11:10:35
URL: http://textilkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0