reebok classics and cannons at dawn


den här veckan har jag:
- ätit pizza två gånger
- tappat bort min kamerasladd
- gått och lagt mig kl. 18.30
- skaffat mig ett bibliotekskort
- inte velat dö
- tittat på skins
- varit på hemligt uppdrag i apelrydsskogen
- köpt en glasgris
- opeppat min födelsedag. (för tillfället känns det väldigt överskattat. gud. spola över dagen. vill inte)
det har inte hänt så mycket mer den här veckan. idag åker jag hem och det ska bli bäst, verkligen.
p.s. pete är bäst. m.

Kommentarer
Postat av: elins

hemligt uppdrag - hehe - hoho - haha -

2009-01-16 @ 17:57:30
URL: http://elinblogg.blogg.se/
Postat av: catti

hur ligger det till med födelsedagen? det ska bli precis så som du vill ha den? säg att du bara tar dom absolut bästa ? som sofie och britta typ? sen dricka vin, röka, skratta och vara tjejer? inte svårare än så? eller vill du inte alls? du är värd att fira. tänk inget annat bara.

2009-01-17 @ 21:52:40
Postat av: sofie

du, jag tror precis som catti att din födelsedag kan bli bäst om vi gör den bäst. Lycka till på APU:n förresten!

2009-01-18 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0