skam över dig, skam över din ko

dagens avundsjuka: gunhild, även kallad "mormor" som drar från skiten till australien med sin pojkvän imorgon. fatta gött att va 76 istället för 16.
dagens film: mulan m. britta som kan alla repliker
dagens pinsamma låt: "nobody puts baby in a corner" med fall out boy. imorgon kommer jag på bättre tankar men ibland kan gnälligt(citat: sofie) vara okej.
dagens cover: cat powers cover av frank sinatras "new york"
dagens bästa textrad: "i want fuckloads of diamonds"
dagens låt: so fresh, so clean - outkast
dagens mest irriterande: att mitt jävla handysydda raffsgrej till min klänning är på fel sida osv osv. skitstörigt.
dagens mat: pölse
dagens finaste: bögarna i "paris je t'aime"
dagens klädsel: två par långkalsonger & skabbtshirt
dagens citat: "ta tag hårt i mitt skägg!" från mio min mio
dagens ballaste: brittas ryssmössa

en dagens lista kan ju ge rätt mycket mer än ett vanligt gnälligt inlägg.
gillar att hälften handlar om musik osv osv. m.

Kommentarer
Postat av: catti

haha

2009-01-04 @ 13:12:17
Postat av: catti

haha

2009-01-04 @ 13:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0