your kisses are wasted on me

imorgon börjar ett tvprogram som heter Hype. och vem är inte programledare? jo, Karin Winther är programledare. Karin är väldens bästa, coolaste, grymaste, mest allmänbildade, mest ja allt. jafan, det är sant jag har en girlcrush på henne. kalla det vad du vill men, jag vill vara karin. faktiskt, jag har tänkt på det mycket och om jag får ta mig ur den här bittra kroppen skulle jag bosätta mig i karins kropp.

karin hon skriver om musik i elle, har varit vj i mtv och haft ett kickass program som heter phaser (där hon namedroppade en massa bra fakta+ fick mig att upptäcka soko) som de la ner av någon dum jävla anledning. hon var också programledare i streetsmart i ztv. hon brukar spela skivor på någon stor klubb i sthlm. hon blev utsedd till sveriges bästa klädda kvinna typ 07. dessutom har hon en crazy stor+väldigt-vill-ha-garderob. och hon är snygg och verkar inte vara sådär äckel-stockholms-dryg.

ja, herregud. om jag gör något med mit liv ska jag bli som karin. men först ska jag fröjdas över att hon är i rutan igen.

 

Kommentarer
Postat av: frida

just det! det sa du ju förrförra helgen hos basse, dumma mig som inte kommer ihåg.

men du får ha det superkul, och beställ extra mycket roomservice för min skull ;)

PUSSPUSS

2009-03-12 @ 18:15:20
URL: http://iammario.blogg.se/
Postat av: catti

du borde skriva en bok

2009-03-12 @ 19:42:41
Postat av: ellen

åh! jag hålelr med dig. winther är så sjukt bra och särskilt på musik. älskar hennes sida i elle.

2009-03-16 @ 14:13:08
URL: http://rekis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0