to wish impossible things

as i told. skivpaketet har ankommit och då var det liksom cure - wish som var den jag vill lyssna på spec Trust och To Wish Impossible Things och så här va. it breaks my heart att jag inte har biljett när de kommer i februari. Det suger hårt. först när jaghörde det och fick det bekfräftat började jag storböla. så hemskt är det. och nu är det så att jag är nära till tårar igen och det suger så hårt för det blir nog typ sista gången man har en chans att se dem och allt sånt. och det är kul att biljetterna till stockholm återsäljs för 700 spänn stycket till sthlm och biljetter till köpenhamn säljs för 135 euro. det är kul. inte. and it breaks my heart.

dessutom var jag i malmö i fredags med Sofie och det var fett och jag handlade klänning + finaste 80 tals tröjan med prickar och fina knappar. bra. men jag hatar att jag inte hittade något på myrorna. för det hade varit bra och kul och så. och så åt vi. på mackstället och sofie fick flipp och jag fick flipp och det var en kille som hade misslyckats med håret och hade en stor blaffa med hårtuss på bakhuvudet bland resten av hans rakade skalle. det var kul. det som var mindra kul var blåsten. kylan var oekj för jag hade mycket kläder på mig. dock så var det på ett ställe där det kom en jättevind som välte ner flera cyklar osv. men hursomhelst.           love        her.  

sen hänge jag med johanna och vi såg åter på gossip girl och så. sen på lördagen var det såndär dum träning mitt i allt och sen efteråt var det halt och jag höll på och trilla många gånger. sen åkte vi till mormor och hennes nya boyfriend och det var fint men sen. Träffade jag johanna och hennes sis lina och vi hyrde film och ordnade för det men sen mitt i filmen så ringde deras granne på och vill ha ut lina i snön och ja såklart ville jag och johanna följa med och så var vi ute i två timmar och jag suger på att kasta långt och pricka så det är kasst. Men älskar snön. Sen var det så också att vi fick en busig ide som var bra och den innebärde att vi skulle gömma och och springa/fly och då gjorde man ju värsta vurpan och lina trillade åp mig och det var pinsamt om något. Men det gör inget . jag är ju ena klant. 

sen idag var det så att vi for ut till Åstorp och köpte härliga byrån till mig där alla mina tröjor och byxor och myssaker får plats. det är bra. sen var det den årliga tävlingen Pizzaracet som är ganska segt egentligen men iaf så var jag duktig och var med osv. kom i bra laget. med två från min grupp. annars brukar det vara kassa lag. .... och din pojkvän är dum...... och du med ... och du är så fel ute .... och jag tål det inte ... och .... mest av allt..... Kanske Är Jag Kär I Dig ... men du får också prata med mig då ... inte bara stå ...

och nu har det här inlägget blivit långt och så. egentligen hatar jag denhär bloggen. men den är bra ändå. för jag hatar dagböcker. och jag ska sova och somna till trust och sen blir det så att snart ska vi till skolan. och det är ju som det är.

och här är min grej som jag gjorde typ för en stund sen för jag blev engagerad. fast den suger. och jag hatar photoshop för jag kan det inte.

image16


its still thje hardest part for you to put your trust in me
i love you more than i can say
why wont you just believe

önskar att jag kunde sätta den i ett samanhang. någon att älska så.

Kommentarer
Postat av: liten

skolan har börjar och det suger mer än du anar... men jag övelever vid tanken av framtiden^^, och du är alldeles underbar för du är inte den enda som är klantig. Och jag älskar när vi åker till Malmö och det var otroligt mysigt ch kul trots kölden! Och jag pratade med Ben idag och nu är jag laddad igen..han lyckas alltid det är otroligt! Du är fin och bäst och killarna fixar sig.. det gör de, i framtiden som är vrd att vänta på! ^^)

2008-01-08 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0