work to eat and drink and sleep just to live,





wearin; mitt senaste syprojekt, eh tillskillnad från elin som syr tjusiga klänningar, är en skjorta i storlek jättestor som min finaste farfar ska få när han fyller sjuttionio om några dagar.
annars lyssnar jag på Girls, tittar på gilmore girls, hoppar i sängen (det var ju så längesen), läser alldeles för många utländska bloggar, skriver saker i min röda bok, läser Elsas Mode (ja, den är lika dålig som man tror att den är, Sofi namedroppar till och med sig själv, och då är det illa), äter hallonlaktritsskallar, fikar hejdå till britta (och gråter lite på bussen över detta), smider artonårsplaner med ebba och springer runt i spongebobshorts.
dessutom har jag sett Paper heart. den var bra.
imorgon ska jag jobba, då blir det andra bullar.

Kommentarer
Postat av: catti

you're to good to be true

2010-01-07 @ 00:10:34
Postat av: g

finafinafina.komhitnuva?

2010-01-10 @ 10:11:44
URL: http://sjupunktre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0