Julens plus och minus dåva.


image4


+ jansons frestelse. alltså, det bästa ever av all den här julmaten.
+ mormor, mamma, pappa, erik (!)
+ midnattsmässan i sofiakyrkan, jönköping.
+ bilresan till och från jönköping
+ middagen i söndags.
+ mitt häng med johanna idag


image5


image7


- mina kusiner, och den där sliskige fåfänge pojkvännen
- - - - - eller när jag tänker efter, allt i jönköping när vi var runt dem. åhhhh. den här julen jävligt konstig och jobbig om man jämför faktiskt.
- extra minus var att iår kunde vi inte se danska kalle anka som äger den svenska versionen riktigt hårt.
- pengarna jag inte har
- isbjörnarna jag inte får rädda

sådärja, där var sammanfattningen av årets jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0