saxen&nålen&tråden

image50

image51

image52

image55

min två senaste kjolar. den vit-svarta gjorde jag i lördags när jag var ensam hemma. rolig men liiiiite för vid för att användas på vardagar. den röda är jag stolt över, den med mönster och gerjer tog evigheter för det var så pilligt med allt. men det var kul, så det gör mig bara mer säkrare på mitt beslut om Apelryd.

dessutom är motljus och ljummet väder på kvällen, snurriga kjolar, min kamera och att snurra fantastiskt fint.
kom och snurra i min trädgård!

Kommentarer
Postat av: catti

åh! trodde du har köpt dom.
fantastiskt coolt att du kan sy, kjolarna är skit fina !

jag letar sommarjobb men ingen hör av sig. Fast sen ringer jag inte och påminner dom om mig så det är nog ganska mycket mitt fel. Arvikafestivalen, vad är det för band och sånt där ?

Jag vet inte. jag vet inte om jag så..orkar tänka så.. men förhoppningsvis så kommer jag se till att träffa nya människor . (som jag behöver så in i satan.)
brukar du ha på dig dina kläder du syr föresten :) ?

2008-04-24 @ 18:43:13
Postat av: Natalie B

Hej!

Missa inte sista chansen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Tävlingen avslutas idag!

2008-04-24 @ 18:45:50
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: liten

DU är så SJUKLIGT NAJS! jag vill också vara grymm på att göra något!! ;O något sådär kreativt och nödvändigt!

2008-04-26 @ 02:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0