alberquerque och irland

nej, det blev ingen synundersökning för gå ut i störtregn kändes inte särskillt lockande. men en kaka blev det. en god kaka och det passade alldeles utmärkt till filmerna jag har sett i eftermiddag. Little Miss Sunshine såg jag. känns som jag är väldigt sen med att se den, och den var fin och söt och tjusig i sina färger precis som alla har sagt. farfar var härlig. och självklart vill jag tokdansa varje dag. sen såg jag P.S. I Love You. mest för att jag tycker om att skriva P.S. det är som små extra medelanden. en extra omtanke liksom. det är fint. och sen var filmen också sådär jobbig med sorg i hjärtat men sen så kärleksfin att det inte alls går att sluta gråta. Åh, jag är kanske himla blödig men jag kunde verkligen inte sluta gråta.

(och nej, vad jag inte tycker om att varje gång jag får ett sms så hoppas jag att det är från dig. eller att jag spenderar timmar framför den här datorn för kanske, kanske har du skrivit något till mig. vad som helst. åh, jag vet vad jag skrev innan i ett tidigare inlägg men nu vet jag inte alls. igen! åh, jag vet att du har ett liv och snart är det väl dags för mig att skaffa mig ett. så jag också kan vara en som har så mycket att säga. fy vad jag inte tycker om det här.)

Kommentarer
Postat av: liten

jag tycker om dig as hell! Du jag ringer dig imorgon. Du kanske vill vara med mig? Jag är i vart fall framme i staden kl.11.30. Du betyder. <3

2008-08-05 @ 00:32:52
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0