come here, stay with me, struck me by the hair

jag har varit vaken i mer än två timmar. sen klockan nio alltså. det var hon från apelryd som väckte mig när hon ringde. hon sa att de hade skickat fel lapp till mig och en massa annat skitsnack. det var mycket skitsnack. men jag hoppas det löser sig. för verkligen, jag orkar inte alls om det inte löser sig. dessutom har jag blivit sjuk känns det som. trött i huvudet och täppt i näsan. äckligt. göteborg är för bra för mig. nu ska jag fortsätta sy på min klänning som jag stannade upp alldeles för sent för igår. det blir ganska bra tror jag, den är röd. och under tiden ska jag se på romeo+juliet, den där moderna versionen där leonardo dicaprio är så söt.

och jag vill vara i stockis, stockis, stockis!

Kommentarer
Postat av: liten

usch ja. jag pallar inte heller om det inte löser sig! Pappa ska ringa och säga det att om det inte är så att jag kan bo med dig så vill jag ha ett enkelrum i gamla byggnaden för jag måste verkligen kunna ta det lugnt om jag ska orka med. tack för dagen idag! jag älskar dig.

2008-08-13 @ 18:22:22
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0