nervous break down

igår åkte jag trots allt till malmö. med britta och frida. fin tjejer. och catti också. vi såg soko och satt allra längst fram och jag skrattade och log för hon var så galet galet underbar. när hon satt där med tigersaken på sig och slog sönder sin trumma. eller när hon tyckte att alla som vill kunde komma in och sitta precis framme vid scenen, som popdagis tyckte jag. eller när hon grät en skvätt på scenen. eller när hon rapade i micen! åh, hon var fin hon.


hon sa att hon hatade dem där låtarna hon har blivit så uppmärksammad för, så dem spelade hon inte.

sen såg vi billie the vision men som blev lite förstört av ett hånglande par. åååh, sånt är så irriterande.

sen satt vi i ett fint tält och hade blåskonsert med glasflaskor.
frida skickade sms till storbildsgrejen och sånt fint.


britta tyckte min personlighets kris var fin. jag tror hon ljög med jag kände mig blingig. inte helt fel det heller.

sen gjorde vi bästa dansen och sjöng på milkshake med kelis.

dessutom blev vi filmade och intervjuade av en kille om typ. eh. den där storbildsgrejen. det var konstigt.
fin kväll!

Kommentarer
Postat av: frida

det var en härlig kväll! dansen slår allt! asså jag får sånna sms från inkonst TV hela dagen, igår fick jag ungefär 20 stycken om inte fler, samma idag, jättejobbigt!



2008-08-17 @ 20:11:15
URL: http://iammario.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0