the state i am in





jag lovade mig själv att det här aldrig skulle bli en konsumptionsblogg. men nu är det så att dessa skor behövdes visas upp. 1. de är snygga 2. de kostade mig typ 65 spänn, i en "riktig" affär. precis i min prisklass. 3. det kommer ta ett tag innan jag kan gå i dem.

annars är det äckel och mycket sånt. döver det med att handla då ju. och musik. belle & sebastian. det kanske märks, rubrikerna? dessutom tror jag att jag ska sluta tömma mig själv på allt det här. peder säger att han gärna lyssnar, så då är det ju ingen mening att lämna ut allt här när jag vet att vem som helst kan läsa det. dessutom har mamma köpt en mobil till mig och den är ganska fin alltså och annars så är jag himla inte alls pepp på att åka till stockholm nästa helg eller jag är fan inte pepp på någonting. och jag är helt tom på  vad jag ska göra åt det. åt helvete med allt, med mig. det hade varit rätt skönt.

Det är nåt mellan oss. Mellan oss o världen . en lång väg och en himla mur på det. jag går på min egen känslobegravning.


Kommentarer
Postat av: catti

(fräcka skor)



åh nejnejnej att du känner så. jag går också gärna på din känslobegravning. och kanske skakar lite liv i den..(?) rummet såg fint ut. litet och mysigt.. och ramen vid fönstret haha.

på peder bara!prataprataprata. du vet andre ? jag tänkte på de om jag behöver att han sakanr mig. och jag vet inte . kanske inte? kanske..





(jag "eh"ar inte, jag blir glad. du är fin !! )

2008-08-23 @ 23:29:28
Postat av: liten

:/ du vet att jag finns där va? jag pratar jättegärna. allt är jobbigt i början som jag sa. jag tycker att det är asjobbigt. jag hittar inte min plats. jag vet inte vem jag ska gilla i klassen. och jag vet inte alls. dessutom var endagsbiljetterna till popaganda slut så jag får köpa hel helg. (5oospänn) klippklappklippklapp jag fick de najsiga skorna jag visat för dig och en klippning i förtids födelsedags present och jag är så glad. får dock inget på min riktiga födelesedag, men vad gör det jag är inte hemma då. najs, nu har vi båda nya skor. ^^) jag ringer dig när jag går på tåget så att vi hittar imorn. <3

2008-08-24 @ 21:54:28
URL: http://otroligtliten.blogg.se/
Postat av: beata

jag tycker om din blogg, maria, sluta inte tömma allt här, då kan ju inte jag få låtsas att jag är en liten del av ditt liv, hah. :*

2008-08-25 @ 18:28:06
URL: http://pulverkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0