all i can think of is to kill this compromise







imorse körde pappa upp mig till skolan för att han skulle åka till göteborg och snacka med wwf. jag hade en och en halv timme att döda så jag egofotade mig själv för att jag skulle ha något vettigt att lägga upp på bilddagboken, som jag inte har varit aktiv på sen en månad typ. jag kände att det var dags.

och så skrev jag att jag skulle åka till tyskland. men det blir fanimej inte av för jag är en mes och jag vill inte åka längre. Dem som åker med är tråkiga och jag skulle bara åkt dit för att köpa vin och nej, jag vill inte bli full med tråkiga människor som jag inte känner. Och fy för att  göra en dåligt presentation av mig själv på tyska inför tyska som ändå inte kommer förstå mig och palla att jag har glömt mitt pass och äger inget id-kort och då tycker lärare Trotzig att han kan aja baja mig. "inte åka papperslös utomlands, aja baja"

Förövrigt har jag nya dyra byxor for once in my life och en ny stickig röd kofta.

Kommentarer
Postat av: catti

hej du fina.



låter dåligt och bra. du kommer säkert iväg till tyskland med bra människor ändå. när du slipper tänka på allt det där andra också. mh. (jag håller på att kvävas här hemma) ny stickig röd kofta låter fin. kram på dig.

2008-12-02 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0