gröt & så I'M NOTHING WITHOUT YOU!

nu när det fungerade så bra med förra inlägget, så är de tnog det jag ska använda den här bloggen till. mina favorit youtube vidios (som smosh killarna stavar det). egentligen var det meningen att jag idag skulle gå ut en sväng, typ till biboteket. jag lovade pappa. men jag vill inte. de tär dimmigt och då kollapsar mina lungor när ja gär förkyld så det kommer inte gå bra isåfall. men kanske. snart är min bok utläst. och jag börjar tröttna på risgröten jag har ätt tre dagar i sträck nu. ehhhhh.

och om exakt en vecka kommer jag sittta i vår svettiga bil och vara påväg i Tyskland mot Scheffau i Österrike. och såhär vad mycket ja glängtar nu. håller på att spricka typ. det är alltid såhär innan sportlovet. och bara ja det kommer vara så fint. och så sökte jag på Scheffau och hittade denhär töntroliga viedon på ett par utkassa snowboardåkare i Scheffau. men det är iår ialla fall. och det ser gött ut!



och öhö. en till med lite mer pro-åkare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0