lykkat sa HD

åhhhhhhhhh. ännu mer vidios. men det är mest för min skull. SÅ. den här tjejen. älskar älskar älskar. och hon kommer till SIESTA! (se med mig sofie?)

I'm Good, I'm Gone med en massa fina extra medverkande.
 

samma låt på toaletten


och sen älskade älskade Little Bit. här i live-version på gatan i sthlm. hehe. och älskar gubben i fönstret. !


och videon som bara är så sjukt snygg. snygg. snygg.
 

och söta, söta tonight.


och and about. öhö. sådärjava. så fort i'm frisk ska jag bege mig och handla henne skiva (+hästpojkens) på sviniga folk å rock.

Kommentarer
Postat av: liten

jag pallar inte kolla på filmerna nu før jag se på film men jag vill gærna se henne på SIESTA med dig ^^) jag ska ladda ner hennes musik så fort jag kan (; vi hørs och ses så fort det går! krampårej!

2008-02-18 @ 00:40:38
Postat av: liten

lyssnade på musken nu! Fyfabian vad hon är bra!! *äter henne* ÅHH! hoppas jag kan gå med på SIESTA!

2008-03-16 @ 14:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0