bilden säger mer än ordet

den senaste tide som jag inte orkar skriva om. Då kommer bilderna.

image8

nya skorna som jag älskar och avgudar! 550 spänn och mamma betalar skorna ju.

image9

bror fyllde arton och jag är snäll och anonym. Dock hade vi trevliga gäster. Och Erik lärde sig knyta slips.

image11

Promenad med min mamma från Knähaken till Rya golfbanan.

image12

Knähaken. Ljuset var pritty. (och det är felstavat. jag vet.)

image13

Vid stranden mot Råå. Där vi fiskebodarna. Några måsar satt på en brygga och vattnet och solen var fina.

image10

nyår och hummer som var sjukt gott.

image15

Piren vid tolslaget och så sant som det är sagt, danskarna är så himla mycket bättre på fyrverkerier än svenskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0