game on

jag försöker desperat lära mig om fraktionerad destillation. och råolja. osv. men . det. gör. mig. inte . så . mycket.

men jag måste får säga en sak eller två. läst nyss en av mina favoritbloggar, niotillfem. Hon som äger den är fett cool och har massa läsare. Men hon pratar om alkohol och cigg som något fantastiskt romantiskt franskt. Om hur hon önskar att hon var sexton och hatade livet ena sekunden och andra låg och hånglade med med fina pojkar. Och nu är det ju såhär att snart fyller jag sexton. Och inte har jag sett skymten av de där pojkarna. Eller spriten. Eller ciggen. Lite kan det bero på vad jag har valt. Men ändå. Hon får det att verka så fint och då vill jag också ha. Ja, ge mig hennes liv. Ge mig henne pojkar och skor och allt sånt fint. Sånt här gör att de suger att vara nästan sexton.

Men vad som är fint är Last Days Of April och den här bruden som kommer till Siesta!;

image22

Hon är tuff och häftig och snygg och gör så bra musik som bara är JAG att det skriker om det och jaa vad jag vill till Siesta just nu. och se henne. och vapnet. Men egentligen kan jag hoppa Håkan och jag hoppas verkligen att siesta inte blir invaderad av en massa äckliga wannabe popare som bara förstör och är irriterande. Hen Lykke Li är bäst!

Och nu får jag skriva klart mina labbraport för snart kommer Johanna och vi ska se Gossip Girl som vi redan har sett tilsammans men utan text och hej vad det är fint. Love it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0