I've been eating (for you)

Nyss var jag inne på youtube och tittade på diverse Bright Eyes-filmer och en med den där låten. Och så märkte jag att jag bara har hört den i kort version. så det var fint. för den är jävligt bra denhärva. just don't ask about my apetite didn't lose it tonight it's been gone half my life it's just that i've been eating for you.

hur som helst är jag fett sugen
på den här tröjan, Iäm nothing without my Hoffe! och den är på rea nu. 63 svenska riksdaler. dock med massa frakt osv. men ändå. den är fin.
 
 

men ja. nu känns det onödigt igen. och jag är ensam hemma. Borde skriva svenskauppsats. vill inte riktigt. men sånt är det.

och nu är det ju så. imorgon fyller jag år. har påmint folk om det. ska bli trelvigt att se om NÅGON kommer komma ihåg det. känns inte som det. det känns inte så speciellt längre. bara en dag. som jag föddes på. för sexton år sen. och nä. dessutom har jag inget att göra imorgon efter skolan så det kommer väl antagligen bli så att jag sitter hemma och tittar på vad tvn har att erbjudatills jag somnar och senare väcks när mamma kommer hem. det är kul. helst av allt skulle jag vilja åka till framtid. de har öppet på torsdagar ju och jag har upptäckt att jag kan ta bussen dit. det är fint. jag hoppas som fan att jag får tårta imorgon. annars. känner mig bortglömd 'cause mina föräldrar har knappt frågat vad jag önskar mig osv. helst vill jag spola över det. dock är låter det finare med sexton än femton.

happ. dessutom skulle jag vilja veta hur alla andra sån grymma bloggar har youtube klipp på sina bloggar. för det är fint och praktiskt. då kunde jag samla mina favoriter här. för mig själv. för så är det. hade varit fint. orkar bara inte googla på det nu. ska kanske stryka skjortor. så har vi med cash. förresten var det här inlägg hemskt onödigt. behövde bara skriva av mig. lite. grann. . . . .

sån här fin tårta hade man velat ha. jag har ju varit snäll på senaste. image24
bild från corbrasnake.

Kommentarer
Postat av: liten

!!!grattis!!! *hjerta* jag tycker om dig mycket!! och det är inte alltid fint med sånt dära.. det kan pajja massa. men visst..jag önskar att jag hade mera liv. vet du om du vill komma på konserten förresten? och vad önskar du dig? och när ska vi ses? kreom!

2008-01-31 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0