Raindrops

Efter jag hade skrivit mitt förra inlägg så var jag okej. Blev gladare. lite. tänkte på annat. det är bra att skriva av sig. Och tack Sofie Andersson i Ödåkra min vän och allting. älskar dig.

Så här är det. jag hatar internet. egentligen. (men alla hänger ju här så vad finns det att göra?) och ett till bevis på det var i lördags när johanna berättade för mig att bilddagboken hade blivit hackad osv och gett ut lösenord. Och ja, då bytade jag mitt lösenord på bilddagboken som hon sa åt mig. Men sen när jag skulle gå inte på msn och se om den hade blivit hackad och javiss hade den det. Men inte så mycket hade hänt. Bara det att istället för min fina bild på Moz & Rourke var det en bild på en läpp där det stog "Daddy fucked me" och som sånhär undertet stog det "jag suger så jävla mycket kuk för jag är en hora" och min grupp med pojkar hade hette istället "Kukar". Kul. så då fick man ändra allt det där och jag som hade värsta bra lösenordet. Men det är shit som happen. Det suger ändå. Ska begränsa mig med både bilddagboken och över allt annars. Jag kan inte fatta de tjejerna i modebloggarna som jag läser, hur de orkar att skriva fem inlägg om dagen.

och det här var spännande. tur dock att jag inte använder hårspray.

http://www.snf.se/bmv/hmv-styling-listan.htm


nu blir det säng tillsammans med min fantastiska bok om en tjej som åker ut mc-kort genom usa på en halv taskig motorcykel. Herrlich.


Kommentarer
Postat av: liten

oj! :O min blev inte hackad..men din hotmail börjar ju på C.. och min på S och c kommer ju långt före ifall det stod i sådan ordning... eller så står det i den ordningen som man blev medlem? du var tidig ju. ÄSCH! ^^ dåligt iaf! hm..jag använder hårspray nu ju.. min hårspray var ¨på sämre alltså i mitten. Men jill hairspray ska alltså vara bäst.. var får man tag på det? :/ hm..aja, vi måste ju ses snart!:O ha det finfint och kom ihåg att du är älskad!

2008-01-13 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0