repris

hej jag är sjuk-. tyck synd om mig. jag är svettig och äcklig. borde duscha snart. för jag orkar inte detta. en dag räcker. FÖR IMORGON KOMMER DE JU VISA REPRIS PÅ ALLA PROGRAM JAG HAR SETT IDAG. och det suger. så jag måste blir frisk nu. för jag har so-prov på torsdag + sång och pappa fyller år imorgon. Då kan man inte lukta svett och har fett hår. vi ska ju till Papi! Så jag ska skärpa mig. ta ett bad ska jag göra. skönt. och ja. försöka ignorera mitt halsont+hosta+huvudvärk.

dagens + bara!
+ Prata med Sofie!
+ Läsa Guldkompassen igen. Jag har saknat isbjörnarna!
+ Ingen skola! (klyschigt men ja, det var rätt gött faktiskt.)

& jag skulle lätt kunna leva på Frank Sinatra-tiden. titta bara!
 
    


Kommentarer
Postat av: liten

^^) happy 2 be daygens plöss!! hoppas du är friskare idagen! *lyssnar på musik* precis när din blogg kom upp började en BD låt.. eheh^^ vill du hjälpa mig att färga håret på Fre.? kreom!

2008-01-23 @ 12:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0