All I want is you, Arvika del ett

lite arvika kan jag berätta om. men det får gå i två omgångar för bloggen orkar inte med mer än så.
jag är inte så trött längre. har redan lagt upp en massa bilder på min bilddagbok som jag ångrar en del. men man vill ju inte vara chicken och radera en massa. åh. sånna problem man kan ha!


mmmmmm, jag fick ju se min Luke. fast på långt håll. och de var så himla bra.
så långt över mina förväntningar som jag verkligen hade försökt dra ner. kate nash lika så.
 


lykke li var grym på fredagen. det var en kille som heter Saul Williams också.
kent också. de spelade utan dina andetag. avled lite. dessutom träffade vi finasta människorna innan kent.
bertil och adam från stockholm. en och bea som peder kände. och hennes pojkvän kalle. (vars regnjacka jag hängde i.)


Sofie var fin. till och med i baja maja kön.


peder fick en fjäder av saul williams. det var fint. hela saul williams var fint. och grymt.
övertygade mig om att usa kanske inte suger så hårt som jag tror.


galago är världens bästa serietidningsförlag. den här var grym.

dessutom gick jag med i grön ungdom. det var bra. nu kan jag vara med på
deras grejer de brukar ha på stortorget. man annars för övrigt blev jag sjukt förvirrad på min politik. jobbigt.


vi träffade Internet från bilddagboken. han är en legend.
och nu har jag skakat hans hand ordentligt.

del två kommer snart.

Kommentarer
Postat av: beata

jag är så hemskt avundsjuk på ditt arvika, det verkade vara kalas. mitt arvika var inte kalas. det var mest som den där sextiotalslårten du vet, it's my party and I'll cry if I want to. haha och grät gjorde jag för glatta livet! DrAmAQuEeN90

2008-07-16 @ 01:01:10
URL: http://pulverkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0