tanten från arvika


här är den äckligaste bilden på mig vet du. jag hatar att jag alltid ska rodna. det är inte coolt.
hursomhelst är jag hemma från arvika festivalen och det var varmt och blött. och fint och jag och bertil från stockholm konstaterade efter att ha varit vakna i 26 timmar att vi var rätt lyckliga. han var fin. han sa mor och far. och hade en flickvän som hetter maria. slutet av festivalen gick mest ut på att jag såg ut som en tant i för stor regnjacka som var kalles. och med paraply armen. och barfota i snukigaste skorna. men det var okej. it's okay. jag har jobbat idag och är djävulskt trött, fortfarande och jag har handlat en ny jacka på rean i malmö. dessutom har jag en jätterolig historia. men jag orkar inte. förlåt. jag ska berätta snart och ladda upp lite bilder från arvika även om de flesta bilderna är suddiga eller skabbiga. dessutom har jag rökt cigg och vattenpipa. det var himla gott båda två. jag såg säkert ut som en tönt och nybörjare (vilket jag är) men det gjorde inte så mycket. det var gott. det är lite synd ju.

Kommentarer
Postat av: catti

jag rodnar med. jag rodnar jämt. verkligen hela tiden och åt absolut saker som jag inte själv fattar att jag rodnar åt. det sabbar allt för mig. därför är det bra med stort hår som man kan gömma sig i (tack våffeltång). jag undrar om jag någonsin kommer sluta rodna, jag hatar det verkligen.



det var bra att det var fint och så i arvika ! jag önskar jag skulle kunna ringa dig någon dag och och sådär sitta ute i en sån fin sommarkväll och prata och röka! mamma och jag pratade om att jag borde träffa folk och så sa hon "jah men hon maria som du pratar om då, kan du inte ringa henne?" och då sa jag "nej hon är inget alternativ" (fast jag ville!) för det är du inte eller hur? du har ju ditt liksom och du ska snart flytta till båstad. och det skulle säkert bara bli helt sepe om vi sågs och saker. sen känner jag mig förövrigt helt på dig (detta gör det inte bättre) och detta är ungefär som att fråga sin pojkvänn om man är snygg (du fattar vad jag menar) han har liksom inget val. och nu dödar jag dig jätte mycket för du är trött förlåt för det.

2008-07-07 @ 23:01:23
Postat av: liten

Vad fint Catti skrev! :D Du Maria! Du är fin och jag hoppas verkligen att Bertil byter Maria ;D <3 !

2008-07-08 @ 01:10:30
URL: http://otroligtliten.blogspot.com
Postat av: catti

haha.paff...nu blev jag jätteglad. trodde inte alls så.. haha..



det blir bäst!! så. vi har ju varandras nummer. så kommer du ha fett brabra i frankrike..och så ses vi . kraaam !!

2008-07-08 @ 20:05:09
Postat av: catti

plus tack !

2008-07-08 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0