all that she wants


(kooks var mitt sällskap idag på kontoret. fint.)

Det blev många pojkar idag. men det gör inte så mycket. de är fina. fina att se på. ofta fina att prata med. men att ha någon för sig själv är långt ifrån. det är tradigt. ja, tradigt. då är jag fortfarande den lilla småfeta elvaåriga flickan.
 
Hursomhelst önskar jag er få läsare en himla fin vecka, min har inte börjat bra. jag har gjort en massa klantigheter. typ glömt min cykel på knutpunkten, skärt upp min häl, och gjort att det lucktar brännt i hela personalköket på Findus. bland annat. därför är det lika bra att jag går och lägger mig. men efter det blir det tomt här. först ska jag jobba på filborna campen igen, med barnen och de knäppa människorna. men sen hoppar jag sista dagen för att fara till Arvika. och sen hänger jag ju där i fyra dagar. så jag kommer väl hem på söndag någon gång. så jag hoppas innerligt att ni har en bra vecka tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0