don't make a peep


min fina Sofie.
vi umgicks, på söndagen var vi på rumett och fick välja film.
gökboet.
sen åt vi gott på mezo.
sen åt vi jordgubbstårta.
sen handlade vi godis.
promenerade jättelångt, eller ja, långt.
gungade.
tittade på across the universe.
jag får röka på med hjälp av mina vänner.

och, jag älskar henne.



imorgon ska jag upp tidigt och jobba. jobba på filborna campen.
hänga med barn
simma med barn
äta med barn
sova med barn.

fatta jag kommer var något trött på torsdag när jag kommer hem.

(och på torsdag rivs min skola, och jag ska åka dit och säga hej då.)

Kommentarer
Postat av: liten

Redan imorgon! Ojoj!

Jag älskar dig också jätte högt!

"högt,lågt,överallt"!

Hoppas på att min ekonomi går ihop så att Arvika funkar för mig! :O

2008-06-16 @ 23:33:20
URL: http://otroligtliten.blogspot.com
Postat av: catti

I'm thinking

I wanna be you

I wanna be you

I wanna be you you you !

2008-06-18 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0